Ghidul Pacientului

Ghidul pacienților internați în Spitalul Humanitas

Vă mulțumim pentru că ați ales serviciile medicale ale Spitalului Humanitas și vă asigurăm că recuperarea stării Dumneavoastră de sănătate în cele mai bune condiții de tratament și cazare sunt principalele noastre preocupări !

Pentru că ne dorim ca șederea Dumneavoastră la Spitalul Humanitas să fie o experiență cât mai plăcută și lipsită de stres, vă punem la dispoziție câteva informații care să vă ajute și să vă răspundă la eventualele întrebări.

Informații privind internarea

Internarea se face la Recepția Spitalului Humanitas după discuția prealabilă cu medicul Dvs. curant. Atunci când vă prezentați pentru internare, vă rugăm să aveți asupra Dumneavoastră documentele de identitate (Buletin sau Carte de identitate), documentele medicale solicitate de către medicul Dvs, Adeverință tip de la locul de muncă pentru eliberarea concediului medical.

Analizele suplimentare necesare precum și consultul pre-anestezic vor fi făcute în ziua internării, când va fi completată și foaia de observație cu datele Dvs. și vi se va solicita semnarea unui consimțământ informat. Echipa noastră vă asigură suportul necesar în cazul unor eventuale neclarități.

Costurile spitalizării vor fi agreate împreună cu medicul curant în funcție de diagnostic și analize necesare, protocol operator și recuperare post-operatorie intraspitalicească și se vor achita in RON în ziua externării.

Informații privind externarea

La externare, pacienții vor primi dosarul medical ce conține Biletul de ieșire din spital și Decontul Externările se desfășoară în programul de lucru al Recepției: de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00 și sâmbăta în intervalul orar 8.00-12.00.

Vă rugăm să lăsați datele Dvs. de contact (telefon, e-mail) pentru a beneficia de rezultatul analizelor aflate în lucru la momentul externării.

Programul de vizite pentru aparținători – IMPORTANT!

  • În contextul actual al pandemiei de coronavirus, pacienții internați NU pot fi vizitați de către aparținători, scopul fiind acela de a ne proteja pacienții.
  • Aparținătorii vor fi informați despre starea de sănătate a pacienților de către asistenta medicală de pe secție.
  • La internare, pacienții sunt rugați să desemneze un singur aparținător pentru comunicarea curentă și să lase un numar de telefon de contact.

Testimonial

Povestea dumneavoastră îi poate ajuta pe alți pacienți care se confruntă cu aceleași probleme, așa cum probabil și dumneavoastră ați citit despre experiența altor pacienți înainte de a lua decizia de a vă opera sau de a începe un tratament. Dacă doriți să împărtășiți experiența pe care ați avut-o la  Spitalul Humanitas vă rugăm să ne scrieți câteva rânduri :

Vă mulțumim și vă asigurăm de întregul nostru suport pe durata șederii la Spitalul Humanitas !

RamonaGhidul Pacientului